• Sklep ELSTER sterowniki do kotłów C.O.
  • Mikroprocesorowe sterowniki do kotłów C.O.
  • Mikroprocesorowe sterowniki do kotłów C.O.
  • Mikroprocesorowe sterowniki do kotłów C.O.
  • Mikroprocesorowe sterowniki do kotłów C.O.
  • Mikroprocesorowe sterowniki do kotłów C.O.
  • Mikroprocesorowe sterowniki do kotłów C.O.
  • Mikroprocesorowe sterowniki do kotłów C.O.

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego


§ 1

Postanowienia wstępne



  1. Sklep internetowy
    ELSTER, dostępny pod adresem internetowym www.elster.w.com.pl,
    prowadzony jest przez ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ
    ELEKTRONICZNYCH ELSTER H CZERNIAK P JANKOWIAK R POGŁODZIŃSKI
    SPÓŁKA JAWNA
    z siedzibą w Obłaczkowie wpisanego do Krajowego
    Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, Wydział
    Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000363535,  NIP 7891682759,
    REGON 300621106

  2. Niniejszy Regulamin
    skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców
    korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu
    internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z
    Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.



§ 2

Definicje


  1. Konsument -
    osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu,
    której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej
    działalnością gospodarczą lub zawodową.

  2. Sprzedawca -
    ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH ELSTER z siedzibą
    Obłaczkowo
    150, Września., kod pocztowy 62-300, NIP
    7891682759, REGON 300621106

  1. Klient -
    każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

  2. Przedsiębiorca -
    osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca
    osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,
    wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która
    korzysta ze Sklepu.

  3. Sklep - sklep
    internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym
    elster.w.com.pl

  4. Umowa zawarta na
    odległość
    - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego
    systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez
    jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym
    wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania
    się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

  5. Regulamin -
    niniejszy regulamin Sklepu.

  6. Zamówienie -
    oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
    Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży
    Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

  7. Konto - konto
    klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez
    Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w
    Sklepie.

  8. Formularz
    rejestracji
    - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający
    utworzenie Konta.

  9. Formularz
    zamówienia
    - interaktywny formularz dostępny w Sklepie
    umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez
    dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy
    Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

  10. Koszyk
    element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez
    Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia
    i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości
    produktów.

  11. Produkt -
    dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy
    Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  12. Umowa Sprzedaży
    - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem
    a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę
    Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę
    o świadczenie usług i umowę o dzieło.


§ 3

Kontakt ze Sklepem


  1. Adres Sprzedawcy:
    Obłaczkowo 150, 62-30 Września

  2. Adres e-mail
    Sprzedawcy: elster@elster.w.com.pl

  3. Numer telefonu
    Sprzedawcy: (61) 43 77 690

  4. Numer fax Sprzedawcy
    (61) 43 77 690  w 5

  5. Klient może
    porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów
    telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

  6. Klient może
    porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 7-15


§ 4

Wymagania techniczne


Do korzystania ze Sklepu,
w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na
Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe
    z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową

  2. aktywne konto poczty
    elektronicznej (e-mail),

  3. włączona obsługa
    plików cookies,


§ 5

Informacje ogólne


  1. Sprzedawca w
    najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
    odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu
    Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób
    trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z
    infrastrukturą techniczną Klienta.

  2. Przeglądanie
    asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień
    przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu
    możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami §
    6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i
    adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania
    Konta.

  1. Ceny podane w
    Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto
    (uwzględniają podatek VAT).



  1. Na końcową
    (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za
    Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie
    i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach
    Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili
    wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

  2. Gdy charakter
    przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze
    obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o
    sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za
    transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach,
    będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.


§ 6

Zakładanie Konta w
Sklepie


  1. Aby założyć Konto
    w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest
    podanie następujących danych Imię i nazwisko, adres, kod
    pocztowy, miejscowość, województwo, nazwa firmy i NIP
    (opcjonalnie), adres e-mail, nr telefonu oraz nr seryjny urządzenia.

  2. Założenie Konta w
    Sklepie jest darmowe.

  3. Logowanie się na
    Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w
    Formularzu rejestracji.

  4. Klient ma możliwość
    w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego
    tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie
    stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za
    pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w
    § 3.


§ 7

Zasady składania
Zamówienia


W celu złożenia
Zamówienia należy:



  1. wybrać Produkt
    będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk
    „Dodaj do koszyka”, po przejściu do koszyka potwierdzić
    zamówienie klikając "Zamawiam" ;

  2. wypełnić Formularz
    zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz
    adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu,

  3. kliknąć przycisk
    “Weryfikacja zamówienia” i sprawdzić poprawność danych, a
    następnie zatwierdzić klikając "Złóż zamówienie"

  4. Po złożeniu zamówienia serwis firmy ELSTER
    skontaktuje się z Państwem w ciągu 24-48 godzin w celu
    ustalenia szczegółów technicznych sterownika oraz warunków
    sprzedaży.


§ 8

Wykonanie umowy
sprzedaży


  1. Zawarcie Umowy
    Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim
    złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza
    zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.

  2. Po złożeniu
    zamówienia serwis firmy ELSTER skontaktuje się z klientem w ciągu
    24-48 godzin w celu ustalenia szczegółów technicznych
    sterownika oraz warunków sprzedaży.
    Potwierdzenie
    otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje
    poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości
    e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty
    elektronicznej Klienta.



§ 9

Prawo odstąpienia od
umowy


  1. Konsument może w
    terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania
    jakiejkolwiek przyczyny.

  2. Bieg terminu
    określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu
    Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

  3. W przypadku Umowy,
    która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno,
    partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od
    dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

  4. Konsument może
    odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o
    odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy
    wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem
    tego terminu.

  5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej
    poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie
    oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie
    oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe
    Sprzedawcy zostały określone w § 3.

  6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą
    elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na
    podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania
    oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

  1. Skutki odstąpienia
    od Umowy:

  1. W przypadku
    odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za
    niezawartą.

  2. W przypadku
    odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie,
    nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
    Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, dokonane przez niego płatności

  3. Zwrotu płatności
    Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności,
    jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji,
    chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie,
    które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

  4. Sprzedawca może
    wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu
    z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w
    zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  5. Konsument powinien
    odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym
    Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w
    którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin
    zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem
    terminu 14 dni.

  6. Konsument ponosi
    bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu,
    jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać
    w zwykłym trybie odesłany pocztą.

  7. Konsument odpowiada
    tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z
    niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia
    charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

    8. W przypadku gdy ze
    względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w
    zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach
    zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w
    Sklepie.



§ 10

Reklamacja i gwarancja



  1. Umową Sprzedaży
    objęte są nowe Produkty.


  1. Sprzedawca jest
    obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.


  1. Reklamację należy
    zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym
    Regulaminie adresy Sprzedawcy.


  1. Zaleca się, aby w
    reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym
    datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację,
    oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.


  1. Sprzedawca
    ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie
    później niż w terminie 30 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym
    terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.


  1. Towary odsyłane w
    ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w §
    3 niniejszego Regulaminu.




§ 11

Pozasądowe sposoby
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń


  1. Szczegółowe
    informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
    roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w
    siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)
    rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których
    zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich
    Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
    internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  2. Konsument posiada
    następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych
    sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. Konsument uprawniony
    jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
    konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia
    2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn.
    zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy
    zawartej ze Sprzedawcą.

  2. Konsument uprawniony
    jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
    Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
    Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z
    wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie
    polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

  3. Konsument może
    uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
    nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy
    powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
    społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
    konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
    Konsumentów Polskich).


§ 12

Dane osobowe w Sklepie
internetowym


  1. Administratorem
    danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu
    internetowego jest Sprzedawca.

  2. Dane osobowe
    Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
    internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a
    jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.

  3. Odbiorcami danych
    osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:

  1. W przypadku Klienta,
    który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką
    pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia
    zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub
    pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

  2. W przypadku Klienta,
    który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności
    elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia
    zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu
    powyższe płatności w Sklepie internetowym.

4. Klient ma prawo
dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych
osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży
skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.



§ 13

Postanowienia końcowe


1. Umowy zawierane
poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega
sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to
jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw
- w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień
niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje
Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach
nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Klient ma prawo
skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za
pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.